
Δρ. Στυλίδης Δημήτριος
Καθηγητής Tουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Προορισμών
Ο Δημήτριος Στυλίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Προορισμών. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (Ph.D.) στoν Τουρισμό με εξειδίκευση στην Τουριστική Ανάπτυξη και Μάρκετινγκ από το University of Surrey, μεταπτυχιακόυ διπλώματος (MSc) στο Τουριστικό Μάνατζμεντ από το University of Surrey, καθώς και πτυχίου Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονία. Επίσης κατέχει Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό στην Ανώτατη Εκπαίδευση (PGCert HE) από το Middlesex University. Κατά την διάρκεια της Μεταδιδακτορικής του Έρευνας (Post-doc) στο Ben-Gurion University στο Ισραήλ, επικεντρώθηκε στο Τουριστικό Μάρκετινγκ Προορισμών. Έχει διδάξει επί σειρά ετών στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2021-2025), όπου έλαβε το βραβείο εξαιρετικής διδασκαλίας του τμήματος το ακαδημαϊκό έτος 2022-23, στο Middlesex University London (2015-2021) όπου διετέλεσε διευθυντής του Μεταπτυχιακού προγράμματος MSc International Hospitality and Events Management, στο Ben-Gurion University (2012-2014), και στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (2022-2025).
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με το τουριστικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ και την εικόνα προορισμών, τις οικονομικές- κοινωνικές- περιβαλλοντικές επιπτώσεις του τουρισμού, την πολιτική, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του τουρισμού, και τον ρόλο των κατοίκων στις παραπάνω διαδικασίες. Έχει δημοσιεύσει πλήθος επιστημονικών εργασιών σε διεθνή περιοδικά με κριτές, όπως: Tourism Management, Annals of Tourism Research, Journal of Travel Research, Journal of Sustainable Tourism, Journal of Destination Marketing & Management, Journal of Travel and Tourism Marketing. Είναι μέλος του Editorial Board διεθνών περιοδικών όπως το International Journal of Tourism Research, Journal of Hospitality and Tourism Management, CABI Tourism Case Studies, International Journal of Hospitality & Tourism Administration, και ακαδημαϊκός κριτής σε περισσότερα από 30 διεθνή περιοδικά τουρισμού και σε πλήθος συνεδρίων. Το 2023 έλαβε το βραβείο Best Reviewer Award από το περιοδικό Journal of Hospitality and Tourism Management.
Είναι Συν-Εκδότης της σειράς βιβλίων CABI Regional Tourism Series όπου έχει εκδόσει πέντε βιβλία για τον Τουριστικό Σχεδιασμό και Ανάπτυξη (Ανατολική Ευρώπη, Δυτική Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή, Νότια Ασία) (εκδόσεις CABI), έναν τόμο για την Τουριστική Πολιτική και το Σχεδιασμό (Εκδόσεις Routledge), και δύο βιβλία για το Τουριστικό Μάρκετινγκ (Δυτική Ευρώπη, Ν.Α. Ασία) (εκδόσεις CABI). Εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε πλήθος διεθνών ακαδημαϊκών συνεδρίων ανά τον κόσμο, με την εργασία (σε συνεργασία με τον Prof. Sam Kim) ‘Destination image is stable or fluctuating?’ να αποσπά το βραβείο της καλύτερης δημοσίευσης στο συνέδριο ‘Travel and Tourism Research Association (TTRA) Asia Pacific Chapter Conference 2017’. Διετέλεσε Co-chair και μέλος της οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής σε ένα πλήθος διεθνών συνεδρίων. Από το 2015 είναι Research Notes Editor στο περιοδικό International Journal of Tourism Policy. Έχει λάβει χρηματοδότηση για τέσσερα ερευνητικά έργα, από το Ben-Gurion University, το Hong Kong Polytechnic University και από το Πανεπιστήμιο του Middlesex, ενώ έχει απασχοληθεί σε 3 ερευνητικά προγράμματα ως βοηθός ερευνητή την περίοδο 2008-2014.
Πεδία Έρευνας
- Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
- Εικόνα τουριστικού προορισμού
- Επιπτώσεις του τουρισμού
- Πολιτική – σχεδιασμός και τουριστική ανάπτυξη
- Τοπικές κοινωνίες και τουρισμός
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Stylidis, D., & Terzidou, M. (2025). Why individuals do not visit a destination? The role of familiarity and novelty seeking in shaping non-visitors’ destination image. Journal of Travel Research, Available Online.
Zaim, I. A., Stylidis, D., Andriotis, K., & Thickett, A. (2025). Projecting destinations via organic tourist videos: the role of appearance, production and content. Tourism Recreation Research, Available Online.
Woosnam, K. M., Sharma, S., Stylidis, D., & Singh, G. (2025). Quality interactions give rise to residents’ desire to engage with tourists: A cognitive appraisal model. Tourism Management Perspectives, 53, Available Online.
Zaim, I. A., Stylidis, D., Andriotis, K., & Thickett, A. (2024). Does user-generated video content motivate individuals to visit a destination? A non-visitor typology. Journal of Vacation Marketing, Available Online.
Stylidis, D. (2024). Establishing a destination image scale. Current Issues in Tourism, Available Online
Dominguez Quintero, A. M., & Stylidis, D. (2024). The role of place image and social identity on support for tourism and life satisfaction: The case of Seville. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 25(5), 940-959.
Stylidis, D., Woosnam, K. M., Sharma, S., & Singh, G. (2024). Resident rebellion: The interplay of fear, responsibility, animosity, and norms in shaping residents’ opposition towards tourism. Journal of Hospitality and Tourism Management, 58, 445-455.
Woosnam, K. M., Sharma, S., Stylidis, D., & Singh, G. (2024). Amending the emotional solidarity theoretical framework through the addition of perceived similarity, empathy, and narcissism. Tourism Planning & Development, Available Online.
Woosnam, K. M., Sharma, S., Stylidis, D., & Singh, G. (2023). Understanding Fijian residents’ opposition to tourism post-pandemic. Tourism Management Perspectives, 48, Available Online..
Kim, J.K., Jhang, J., Kim, S., Stylidis, D. (2023). The Impact of Price Preciseness, Price Reduction, and Lay Rationalism on Travelers’ Perceptions of Deal Attractiveness, Purchase Intention, and Choice. Journal of Travel Research, 62(7), 1550-1568.
Sharma, S., Stylidis, D., & Woosnam, K. (2023). From virtual to actual destinations: Do interactions with others, emotional solidarity, and destination image in online games influence willingness to travel. Current Issues in Tourism, 26(9), 1427-1445.
Stylidis, D., & Terzidou, M. (2023). Exploring how perceived tourism impacts evolve over time (2009-2019) in an era of uncertainty: Economic crisis, host-guest interactions, and Airbnb. Journal of Sustainable Tourism, 31(2), 615-638.